برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

پدرانه مخصوص روز پدر

1393/3/1 20:09
نویسنده : مامان الناز
621 بازدید
اشتراک گذاری

محمدم مرد زندگی من روزی که عقدمون خونده شد و من تکیه دادم به شونه هات از همون روز شدی مرد زندگیم مردی که تا ابد دوستش دارم

اولین سالی که از ازدواجمون گدشت و روز مرد بود باورم نمیشد که تو مرد منی ولی حالا با یه آه ه ه خیلی بلند به اون روزها با حسرت نگاه میکنم همسرم مرد وفادارم اگه واست کمی و کاستی گذاشتم منو ببخش آخه همین قدر بلد بودم  دوستت دارم جاودانه باد عاشقیمون

از حال واست بگم .علاوه بر مردونگیت پدر هم هستی این کار سختیه اما مثل یه کوه استوار سایه بونی واسه ما دوتایی پس دوتایی اندازه تموم کوه های دنیا دوستت داریم روزت مبارک

روز مرد خونمون مهمونی بود بابای مامانی همراه عمه مامانی خوانواده شوشو هم مشهد بودن جاشون هم خیلی خالی بود

پدرم دیوانه وار دوستت دارم شما تنها الگوی زندگی من هستید(اسد رضایی)

باباجون(پدر مامانی)پدر جون(پدر شوهرم)وووووو محمدم روزتون مبارک

سمت راستی محمدم و سمت چپی بابا جونم

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

خاله
6 خرداد 93 12:13
خاله جونی 14 ماهه شدم بدوووووووووو بیااااااااااااااااااااااااا
خاله
9 خرداد 93 11:45
باافتخار لینک شدید......... ممنون خانمی
مامان
18 خرداد 93 15:49
وای چه عکسهای جالبی...همیشه شاد باشید.
مامان الناز
پاسخ
ممنون عزیزم