برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

دختر شیطون من

1393/3/14 18:36
نویسنده : مامان الناز
805 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم یا به قول مامان گوله برفی من

اومدم واست کلی مطلب بذارم

واست از کارهایی که میکنی بنویسم از اون زبون کوچولوت که نمیتونه حرفای دلت رو بیان کنه بگم

اول از شیطونی هات بگم

1-بالا رفتن از میزtv ومیز جلو مبلی

2-خاموش روشن کردن ریموت لوستر (3 زمانه با هم بعد دونه دونه)

3-با پشه کش دنبال بازی کردن

4-خالی کردن ادکلن مامان و انگشت کردن تو ماتیک های من وبه جا ماندن آثار هنری شما رو درو دیوار و خوشواب ما

4-پاره کردن سیم های گیتار مامی

5-دستمال کشیدن میز هاتشویقاینو دوس دارم

6-خالی کردن کشو های کمد راه رو و باز گذاشتن درب ها که باعث اوف شدن مامان شد و چسب زخم زدن و غصه خوردنت واسه مامان که جیگرم واست اوف شد .شب هم به بابا گزارش دادی(ماما اوووووو اووووو)

7-ترکیدن اتاق خوابت در عرض جیک ثانیه

8-تماس با گوشی بابا به کسایی که تو لیست تماس هستند

9-مسلط بودن کامل شما به موبایل لپ تاپ وو تبلت

10-انتخاب وسائل (این یه قضیه خاصی داره که میگم)

11-فعلا همین ها رو نوشتم بقیه اش رو هم بعدا مینویسم

خوب حالا نوبت زبون شیرینته عروسکم

شعر خوندن

1-(اتل متل)اتتتته متههههه دووووووو

2-(abc) اییییی دییییی دییی بییی دی دی

3-(اختراع ذهن خودت با ریتم تند)ابییی ابییی داب داب ابیییی ابییی داب داب

4-(تاب تای عباسی)تاااااا تااااا عبادی تاااا تااااا

5-لب خوانی آهنگ های شاد از جملهTMbax

کلمات:ماما-بابا-آپ-هااام-دادا(گاگا) نی نی-اهلام و حالا (منظورت خاله جونته)

امه-عمو-عسیس(عزیز مامان بابایی)بدر(پدر بابای بابایی)در در بعضی وقتها ات (منظورت همون در دره)مامانا(مامان مامانی)آبوو(آقاجون بابای مامانی)هاپو-میو میو

جوجو-ائا (کلاغ)پیل(فیل)پا-دت(دست)اموم(حمام)بااااااا(توپ و بادکنک)

اوج(ماتیک های بیچاره من)اوو اوو ن(ادکلن من فقط همونی که من دوسش دارم chic)اتنی(بستنی)و....

اینم اسم دوستات به زبون خودت

1-ترنم=تئنم

2-مهتا=متتا

3-نگار=ادا

4-مهشید=محمودقه قهه

5-ملیکا=بیبا

6-سما=اما

7-اسما=اما

و صدا کردن مامان و بابایی وقتی کارت گیرهسوال یا وقتی دنبالم میگردی اناااا انااا اونم خیلی معصومانه و لطیف

وقتی هم که گوشی بابا رو میخواهی ممد ممددلخوروقتی هم که بهت نمیدی میایی به من میگی اناااا اووو اه یعنی الناز اونو اخ کنعینکمنم که حرف گوش کن دندونامو آماده یه کودتای خانوادگی و بر آورده کردن خواسته یکی یدونه ام (مادر طاقت ناراحتی بچه اش رو نداره خجالتعینک مگه نه مامانا)

از همه مهم تر وقتی میبرمت سالن اولین کاری که میکنی به من میگی اناااا باک(یعنی واسم لاک بزن )اونم با انتخاب خودت و بعد میدی به من میگی باک (یعنی منم باید مثل مال تو رو بزنم) چشم دختر مهربونم

این عکس مربوط به دیشبه بهت میگفتم بیا بریم تو اتافت رو تخت خودت بخواب با جیغ میگفتی نه نه من دوباره بهت توضیح دادم که کجا باید بخوابی گفتی no no noو سرتو برگردوندی اونور

خوب بخوابی عروسکم

اینم عکس های شلوغ  کاری هات

میگن جا تره و بچه نیست حکایت این عکسه

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان
18 خرداد 93 15:48
ماشاالله به این همه پیشرفتت برفین جونم.بووووووس بازم ممنون