برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

19 ماهگیت مبارک سفید برفی

1393/4/17 16:41
نویسنده : مامان الناز
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سفید برفی من این ماه هم با همه شیرینی و تلخی هاش گذشت و شد خاطره ولی چه خوبه که خاطره هامون با عطر نفس هات و گرمی وجودت که خونمونو پر کرده به منو بابایی حس بهترین روزهای زندگیمونو میده

دخترم با ارزش ترن دارایی منو بابا       دوستت داریممحبت

از کارهای مهم این ماه واست بگم

هر وقت از ورودی وارد ساختمون میشدیم یه نمیم ساعتی زنگ تفریح داشیم واست هم فرقی نداشت چه ساعتی از روزه پارسا پسر یکی از همسایه هامون یه دوچرخه کوچولو داره که همیشه گوشه پارکینگ پارکش میکنه و شما هم خاطر خواه اون چرخ شده بودی دست بردار هم نبودی تا اینکه واست چرخ شماره 12 گرفتیم حتی پاهات به پدالش هم نمیرسه اما تو با ترفند های خودت اونو میرونی و کلی هم به من پز میدی

یکی از مهم ترین کارهات اینکه از پوشک در اومدی و الان 2 هفته ای میشه که پوشک هات تو کشو بیکارن و تو صف انتظار نشستن و تو این 2 هفته فقط 1 دونه استفاده کردی اونم چون مهمون بودیم خسته واقعیتش منم باورم نمیشد اما میری دم دستشویی و با زور شورتتو در میاری و منو صدا میکنی میگش جیش جیششش

و

تولد پدر(بابای بابایی) که یه عالمه واسمون قر دادی و شمع هارو فوت کردی

و

مسافرت مجردی مامان که شامل حال شما بود چون واست کلی خرید کردم اونجا (پیرانشهر) چون پیشم نبودی هر چی میدیدم دلم میخواست میدیدی و میخواستی واسه همین زیاد بهم خوش نگذشتزیبا

و

آب بازی هر روز شما در تراس آشپز خونه و با گریه تموم شدن و حمام روزانه شما 

راستی از مک بوک عمه آیناز یه سری از عکس های نوزادیتو پیدا کردیمو واسه هر کدوم از عکس ها کلی جیغ زدم و شما هم ذوق میکردی میگفتی من من

یادش بخیر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       نفسم دوستت دارم  

       

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان
19 تیر 93 1:44
وااااای نااااازی نگاه چه کوچولو بوده دخمل نازمون.بوووووووس
مامان الناز
پاسخ
آره به خدا خیلی کوچولو بود 2کیلو 400 اندازه نوخود الهی فداش بشم من مرسی خاله جونییییییییییییی
الــنـــازجوون
19 تیر 93 13:59
سلام مامان الناز ...خوبین؟ای جوووووووووونم برفین کوشولو رو ببیننـــــــــــــــــازی خدا حفظش کنه برای مامان بابا...خوشحالم از اشناییت دوستم
مامان الناز
پاسخ
منم از اینکه تو این دنیای مجازی یه دوست هم اسم و همشهر خودم داشته یاشم خیلی خوشحالم بووووس
مامان زینب
20 تیر 93 15:47
لطفا بیا به وبلاگم خواهش می کنم
مامان الناز
پاسخ
چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچشم تلو خدا گلیه نکن
سولماز
21 تیر 93 23:14
سلام چه کوچولو بود برفین ما خوش به حالت که پوشک تمام وما اندر خم یک کوچه ایم
مامان الناز
پاسخ
سلام سولماز جون آره به خدا یه پروسه بزرگ بود که از ما گذشتامیدوارم شما هم ...
مامان
23 تیر 93 2:08
مامان الناز
پاسخ
عزیزمی
مامان مریم
23 تیر 93 14:23
19mahegit mobarak arosak khanom
خاله
10 مرداد 93 18:33
دخترم 16ماهه شد زودی بیا
مامان الناز
پاسخ
اومدم گلم