برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

20 ماهگی عروسکم

1393/5/20 19:22
نویسنده : مامان الناز
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک 20 ماهه من 

گفتم بیست یاد 20 روزگیت افتادم 

تو یه چشم به هم زدن شدی 20 ماهه اما اندازه 20 سال تو دلم خاطره شده دختر خوشگلم روز به روز داری جلو چشمم بزرگ میشی اما هر بار که تو خوابی و من دارم عاشقونه نگات میکنم فکر میکنم هنوزم همون نوزاد کوچولوی خودمی که واسه اولین یار دیدمت واسه هر نفست حاضرم روزی صد بار بمیرم و زنده شم برفینم تک گل زندگیم دوووووووووووستت دارم از ته قلبم مطمئنم یه روز که واسه اولین بار این نوشته ها رو میخونی بتونی این حسمو درک کنی و بدونی واسه من نفسی

تو این یه ماه کلی شیطونی کردی کلی مهمونی رفتی

این ماه اسباب کشی پدر بابا جونت بود 

الان که دارم مینویسم امه سودی بستری شده تو بیمارستان 

تو حیاط پدر جون اینا فرش میشستیم البته بیشتر آب بازی کردیمو شما سه تا ورجک هم موش آب کشیده شده بودید 

واست کلی لباس گرفتم که اگه شد عکساشو واست تو یه پست میذارم یادگاری بمونه البته شسته شده باید عکس بذارم چون حد اقل یه بار شستمشون 

شیشه پشت گوشیمو شکوندی نمیدونم تعویض میشه یا نه 

یاد گرفتی قهر میکنی الانم باهام قهری چون موس رو پرت کردی دعوات کردم لباتو دادی بیرون سرتم رو زمین مثلا قهری بعد 2 دقیقه نگام میکنی میگی مامااااااان منم میگم جووونم و به همین راحتی یه ساعت بوس بازی میکنیم 

اینم از عکسای 20 ماهگیت

دوستان شرمنده بابت عکسها دوربینم روشن نشد اینا هم با iphon4 گرفتم اما اصلا کیفیت نداره

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان
4 شهریور 93 15:46
فدای این دختر خوشگل بشم من... عکسهات چقدر خوشگلن عسل خاله... چه دوچرخه ی خوشگلی... هزار ماشاالله به این دختر باهوش که دچرخه سواری میکنه.... بوووووووووس.خدا حفظت کنه عسلم
مامان الناز
پاسخ
ممنون عزیزم بابت لطفی که به ما داری گلمدوستتون داریم زیییییییییییییییییاد
سولماز
14 شهریور 93 23:17
سلام من عاشقتم زیبا خانوم بیست ماهگیت مبارک خانوم خانوما
مامان الناز
پاسخ
خیلی خیلی ممنون گلم منم دوستتون دارم و عاشقتونم مو فر فری های دوست داشتنی