برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

22 شهریور تولد مامانی

1393/7/2 12:02
نویسنده : مامان الناز
458 بازدید
اشتراک گذاری

22 شهريور هم تولى ماماني بوى

بابايي طبق معمول مامانی رو سوپرایز کرد دستش درد نکنه

واسه شام یه مرغ بریانی با تمامی تشکیلاتش خوشمزه

کیک  و باقلوای تازه و میوه خندونک

واسه هدیه هم یه گوشی جی 6 اووووفتلفن

مامان بابای منم که مهمون هامون بودند و 100 تومان هم بهم دادن دستشون درد نکنهمحبت

و در آخر ممنون بابایی که امسال هم مثل هر سال گل کاشت تشویق

همه دست بزنید دست دست دست      تشویقتشویقتشویق     دل عاشق مو یه هفته اس از دست رفته اس

اینم آهنگ مورد علاقه برفین جوجو  بای بای

 

پسندها (2)

نظرات (8)

نی نی عکس
2 مهر 93 13:35
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان
2 مهر 93 15:28
تولدت مبارک مامانی. کادوها هم مبارک دست همگی درد نکنه. خوشگل خانمو ببوس
مامان
2 مهر 93 15:29
تولدت مبارک مامانی. کادوها هم مبارک دست همگی درد نکنه. خوشگل خانمو ببوس.
مامان الناز
پاسخ
ممنون عزیز دلم چشم اینم به بوس خوشگل خخخخ
سولماز
6 مهر 93 23:06
سلام تولدت مبارک با بهترین ارزوها ببوس دختری
مامان الناز
پاسخ
ای به چشم عزیز دلم ممنون :-$
خاله
18 مهر 93 11:25
تولدت مبارک...................... مامانی به دختر منم سر بزن منتظرم.
مامان الناز
پاسخ
خیلی ممنون عزیز دلم چشم میاییم
سولماز
6 آبان 93 23:41
سلام مدتی نیستید نگران شدم امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان الناز
پاسخ
شرمنده سولماز جان ببخشید نگران گذاشتمتونممنون من از داشتن دوستای مهریونی مثل شما همیشه شادم
سولماز
24 آبان 93 21:52
سلام خوبید نگرانتون شدم شاد وخوش باشید[پاسخ ]
مامان الناز
پاسخ
بازم شرمنده[ماچ
خاله
11 آذر 93 15:01
خدا حفظش کنه.................................... مامانی 20 ماهه شدمااااااااااااااااااااااااا بدووووو بیا منتظرمممممممممممممممممم
مامان الناز
پاسخ
:-Pa