برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

تولد 2 سالگی عروسکم

1393/10/24 1:41
نویسنده : مامان الناز
563 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم امسال چون یه جورایی عذا دار بودیم نشد تولدی که تو دلم بود رو بگیرم یه تولد خودمونی گرفتیم و کلی هم بهمون خوش گذشت به من که خیلی خیلی خوش گذشت

امسال بیشتر متوجه شرایط بودی وقتی تزیینات تولدت رو دیدی یه جیغ بنفش کشیدی و با دیدن رقص نور کلی واسه خودت رقصیدی و میگفتی تبلد مبالک

از اون روز هر وقت دلت هوس تولد میکنه رقص نور رو روشن میکنم

         تولدت مبارک عروسک مامان

            اینم از عکسای تولدت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پيراهن جادويي ماريانا با 38 درصد تخفيف ويژه
25 دی 93 22:59
دوست عزيزم ســـلااااااااااااااااااااامــــــــ... شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفـيـف ويــژه دعــوت مي کنــم با پيراهن ماريانا نه تنها ديگر لباس هاي تکراري نمي پوشيد بلکه مي توانيد در يک مهماني در عرض چند دقيقه مدل لباس خود را تغيير بدهيد و همه را شگفتــ زده کنيــد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروتمند براي شما دوست عزيزم...
خاله
17 بهمن 93 15:55
تولدش خیلی مبااااااااارک باقی عکساش کووووووووووووووووووووووو دخترم 22ماهه شده مامانی زود بیاااااااااااااا
مامان الناز
پاسخ
خیلی ممنون چشم
سولماز
26 بهمن 93 20:56
تولدت مبارک با بهترین ارزوها بقیه عکسها کووووووو
مامان الناز
پاسخ
ممنون سولماز جون چشم عزیزم بقیه عکسها رو هم میذارم البته اگه مشکل نتم درست بشه همین که میام کار کنم قطع میشه
مامان مائده(ني ني بوس)
31 خرداد 94 13:30
تولدت مبارك باشه خاله جون.همه چي عالي بود دست ماماني هم درد نكنه