برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

یلدا بی یلدا

1392/10/20 1:22
نویسنده : مامان الناز
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جون جونی ها دارم میترکم عکسهای یلدایی مون پاک شدن چراااااااااااااااااا؟؟؟؟

نمیدونم چی کار کنم اما بی خیال دیگه کار از کار گذشتهنگران

الان که دارم این پست رو مینویسم مامانم اینجا است داره پیاز سرخ میکنه آخه فردا که اربعینه غذا میدیم هر سال روز تاسوعا 3 گونی برنج با خورشت میدیم اما امسال چون تو اسباب کشی بودیم اینجوری شد

2 گونی امسال رو با تشکیلاتش خام پخش میکنیم و یه گونی اش رو میپریم

پیازهایی که من خردشون کردم

اینا هم گوشتایی که با همسری خردشون کردیم

و برررررررررنج

حالا میرسیم به شیرین کاری های دختر مامان

این جوجه هنوز نه دندون داره نه راه میره اما از همه جا بالا میره واسه همه چی یه نظری میده الهی مامانش روزی هزار بار فداش بشهدل شکستهقلب

کارتهای بی بی انیشتینشو واسم دونه به دونه جواب میده

تمام اندامهای موجود توی پک که شامل:چشم-بینی-دهان-گوش-دست-پا و وقتی میگم برفین کو خودتو نشون میدی و خودتو با دستای کوچولوت تشویق میکنی

حیوانات رو هم باهات کار کردم..

سگ:هاپ هاپ

گربه:ماوو ماوو

اسب:اسسب

ماهی:غنچه کردن لبهات که مامانی طاقت نمیاره و بازی تموم میشه

مامانی چجوری رفتی اون بالا

اینجوری

مامی یاد گرفتی

حالا برو بذار با بابام بحرفم حرفای تلفنی شما:اباااااااا بااااااااا بابااااااا ااااااه ابا

خودشم با کلی حس

و مسابقه با بابایی

حرکت

برنده(برفین)

سفید برفی مامان عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرزاد جان
3 دی 92 10:17
انشاله نذرتون قبول ، ماشاله چه بزرگ شده ، خوردنی شده و شیطون تر و عسلتر و ....
مامان الناز
پاسخ
مرسی عزیزم.نظر لطفتونه ممنون که هنوز یادمون هستی