برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

دختر شیطون من

1392/11/4 12:59
نویسنده : مامان الناز
483 بازدید
اشتراک گذاری

امان از دست این دختر ناز من شدم کوزت فقط خراب کاری های برفین رو جمع جور میکنم هر قسمت از خونه که میره اون قسمت میترکه کشوهای میز tv رو خالی میکنه میره توشون میشینه بعد که خسته میشه میره cd ها رو دونه دونه خالی میکنه ووو.... امان امان امان

دیروز رفته بودیم واسه تولدت لباس بگیریم و شما هر جا اسباب بازی فروشی میدیدی داد میزدی ابازب ابازی منم که نمیخواستم تو رو تو خرید ناراحت ببینم واست چند تا ابازی خربدم با اون کالسکه ای که از دبی واست خریده بودیم برده بودمت اونم چون کوچولوئه فقط واسه تو جا داشت اما تو میخواستی همه ابازی هایی که واست خریده بودمو کنار خودت بذاری

شرمنده کابل دوربینمو پیدا نمیکنم اما همین که پیدا کردم عکس های این چند روزه رو واستون میزارم فعلا من رفتم آخه بیدار شدیخوابساکتلبخندیول

تو این عکس داشتی حاظر میشدی بریم عیادت عموی من آخه عمل سختی رو داشت اما الان بهتره

یه دختر دارم شاه نداره

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)