برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

اولین تولد پرنسس کوچولوی برفی

1392/11/13 16:54
نویسنده : مامان الناز
564 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ماهم تولدت مبارک

این تولد یه تولد خانوادگی بود جای همه اونایی که نبودن سبز

خیلی بهت خوش گذشت اینو از آرورم بودن و همکاری عروسکم فهمیدم .مامانی تمام سعی خودمو کردم که یه روز اومدی اینجا.یا آلبوم ویا هر چیزی که یاد آور اولین تولدت بود بگی مامانی روحت شاد یا دستت دردنکنه دوستت دارم برفین

آدم برفی اینم عکسای تولدت     با تم کفشدوزکی

و......

 

 

اینم آش دندونی که همزمان با تولدت گرفتیم

ثاین عکس آخری مربوط به الانه که سرت با ماشینت گرمه منم اینجام

عااااااااشقتم دخترم

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان الی و محیابانو
13 بهمن 92 17:12
به به مبارکه خاله چه جشن قشنگی دست مامان و بابا درد نکنه ایشالله لبات همیشه خندون باشه جیگر طلا ]
سولماز
1 اسفند 92 21:59
سلام برفین عزیز درست یک سال کوچکتر از بچه های من تولدش مبارک با ارزوی بهترینها برایش من هم سه فلو دارم سر بزنی خوشحال میشم
مامان الناز
پاسخ
سلام گلم مررررررررسی ان شاا.. تولد سه فلو ها