برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

همه جا من همه چی مال من

1392/12/5 12:01
نویسنده : مامان الناز
443 بازدید
اشتراک گذاری

 یلام یلام من برفینم اینجام اتاخمه میبینبد اینجا همه چی سر چاشه اما الان دیگه سر جاشون نیستن آخه من مرتبشون کردم

 

اینا هم ماهی هایه منه که روزی شونصد بار میخوان از آب بپرن بیرون آخه من با پا/کله و مشت میکوبم رو شیشه آکواریوم چی کار کنم آخه زبون آدمی زاد که حالیشون نیست هر چقد میگم ما ما مایی نیگام نمیکنن پس دمم گرم

 

ایینجا هم سالن ما هست که منم شروع یه کار کردم

اینجا هم من از خدا جونم خواستم تو خونمون برف بیاد اما به حرفم گوش نداد منم خودم برف تولید کردم اینم بگم همکارم مامی چونم بود یه چیزی میگم اما نرید بهش بگیدا؟!!! اون بیشتر از من کیف کرد

 

پسندها (1)

نظرات (3)

نی نی شیطون
5 اسفند 92 13:26
سلام بسیار لذت بردم خوشحال میشم به نی نی شیطون من هم سری بزنید __________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
خاله
10 اسفند 92 21:58
وب دختری با کلی عکس به روز شد بدو بیااااااااااااااااا که منتظرم
مامان مریم
23 تیر 93 14:11
salam azizam....khoshhalam a ashenaeet.mashalla be in arosak.
مامان الناز
پاسخ
mamnooooooooon azizam nazrelotfe shomast