برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

رفته بودیم در در

1392/5/7 12:26
نویسنده : مامان الناز
309 بازدید
اشتراک گذاری

سللللللللللللللللللللللام من اومدم با یه عالمه عکس اومدم

ما رفته بودیم یکی از شهرستانهای تبریز خییلی خوش گذشت با یه عالمه پشه که همشون منو بوس میکردنو جای لباشون میموند رو من آشنا شدم

 


حالا اینجا خوب بود اونها هم فهمیده بودن چه دختر شیرینی دارم

حالا نوبت شیطونی های دخترمه که همه جا میرفت از جمله صندق عقب

موتور ماشین

و کلی گشت در باغهای فامیلهایی که تا حالا ندیده بودیمشون

اینم از منو بابایی دارم موهاشو میکنم که حوصله ام سر نره تازه اگه بره جیغ میزنم

و مامانی که همیشه آویزونشم

دیگه تو ماشین سر جای خودم نمیشینم سر پا نانای میکنم

داشتیم میرفتیم افطاری تو باغ

میبینید منو به نظرتون من شبیه مامانمم یا بابا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)