برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

8 ماهگیت مبارک ماه من

1392/5/15 16:22
نویسنده : مامان الناز
681 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانا باباها آبجی ها داداشی ها من 8 ماهه شدم هههههههههههوا واسه برفین خانم

                                               

            

داشتیم میرفتیم خونه عموی من

اینم دختر عموی منه(محدیث خانم) برفبن کلی اسب سواری کرد باید یکی از این اسبها واسش بخرم خیلی خوشش اومده بود

ولی هیچی جای تاب خودشو نمیده

اینم حموم 8 ماهگیش

 این عکس مربوط به ٥ دقیقه پیشه داشتم وبتو آپ میکردم برگشتم ببینم چی کار میکنی با این صحنه روبه رو شدم

الهی من فدات بشم عروسک آروم من

اما زود لو رفتم

مامانی خودمو زده بودم به خواب جلب توجه کنم

تا گریه نکنم که این مامی من نمیاد اینور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
15 مرداد 92 15:06
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از45 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... ضمنا طراحی لوگو ...بالابر...صفحه ورودی............با عکس کوچولوهاتون نیز اضافه شــــــد همراه با نمونه کار اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه