برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

دومین سفر(شمال)

1392/5/19 18:08
نویسنده : مامان الناز
277 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوست جونای خوبم حالتون چطوره واسه همتون آرزوی سلامتی میکنم

ما به همراه خانواده ام(مامانی آقاجون خاله الهام)رفتیم شمال هوای خوبی داشت آخه ما هر وقت میرفتیم به جای دریا بارون قسمتمون میشد اما این سری تیر ماه رفتیم و جاتون خالی دلی به دربا زدیم

اولین باری که هندوانه خوردی مواظب بودی کسی نزدیکت نشه که بخواد ازت بگیرتش در غیر این صورت صدای جیغت تا خود رودبار میرفت اینجا هم زنجانه

    

تو ماشین یا خواب بودی یا رفته بودی ماشین آقاجون بغل مامانی بستنی بخوری

اینجا هم یه رستوران سنتی نزدیک چمخاله

واین هم برفین خانم که بابایی بیدارت کرد که بیایی و با دربا آشنات کنه و تو هم خیلی دوسش داشتی

من و دخترم داریم میریم دور دور

ساحل دریا قاتل گرما ببینید.................... جوحه من چه وا رفته

آقاجون...مامانی....مامان الناز....بابا محمد

اومدیم خونمون

مامانی اینم دریا است

نه اینجا حمومه

قبول نیستش من دریا میخوام

چشم مامانی حالا شما قهر نکنبازنده

مرسی از همه که تا این پایین منو تنها نزاشتید واسم نظر بزارید همین الان وگرنه بازم قهر میکنم ها از من گفتن بودگریهمرسیزباناین است اثر اشکتشویقییییییییییییه دست و یییییییییییییه هوراابروبای بایبامن حرف نزنبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ترمه
20 مرداد 92 21:47
فدای اون هندونه خوردنت بشم الهیییی


مرسی خاله جون(خدا نکنه)ببببببببببببببببببببببببببببوس واسه یه خاله اینترنتی ننننننننناز
کاکل زری یا ناز پریییی
22 مرداد 92 12:28
اخییییییی عجب هندونه دوست داره این جیگرررر کاش تو مسابقه نینی شکمو شرکتش میدادی.همیشه به سفر عزیزم از لطفت نسبت به خودم ممنونم عزیزممممم


آره کاش شرکت میکردم قسمت نبود مرسی خاله
مائده(ني ني بوس)
22 مرداد 92 16:42
به به دريا خوشبحالت خوش گذشت خاله؟


آره خاله جوونی مثل شما ما هم عاشق دریا و شمالیم بهشت ایرانه جای همه شما خالی
مائده(ني ني بوس)
22 مرداد 92 16:42
راستي لينكت كردم خاله ها


مرسی خاله جون دوستتون داریم
زهره مامان بارسین
13 شهریور 92 11:59
عزیزم کوچولوی ماهی داری . خدا حفظش کنه . من و بارسینم خوشحال می شیم بتونیم دوستای خوبی برای برفین خانومی و مامانش باشیم . به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال می شیم .


به وبلاگ شما هم سر میزنیم دوست گلی جون مرسی از نظرت
کاکل زری یا ناز پریییی
25 شهریور 92 9:42
الهیییییییییی همش به سفررررررر .نی نی ما با همه وجودش هندونه خورد عسیسمممممممم


مرسی گلم ممنون واسه نظر گل تر از خودت
مامان روشا
27 شهریور 92 10:05
سلام با اجازه من لینکتون کردم.خوشحال میشم شما هم لینک کنین


چشم عزیزم رو چشم یه عالمه بوس واسه دوست جووونی خودم