برفین برفین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی برفی من برفین

18 ماهگیت مبارک عروسکم

1393/3/18 14:08
نویسنده : مامان الناز
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی الهی دورت بگردم این غرورت منو کشته

آخه نمی دونید که چی شده من از این واکسن 18 ماهگیت وحشت داشتم منتظر گوله گوله اشک های نازنینت بودم استرس آروم کردنت بند آوردن گریه هات نذاشت دیشب بخوابم اما...

خانمی کردی و با غرورت که به نظرم به بابات رفته خودتو به مامان نشون دادی

اونجا همه نی نی ها گریه میکردنو تو اونها با انگشتت که به معنای سکوت یود میگفتی سووو سووو

مامانها هم میگفتن الان هم نی نی ما به شما میگه سووو سووو اما نوبت ما که شد با یه اخم با مزه اجازه دادی وزنت کنن دور سرتو بگیرن و قدتو اندازه کنن و در آخر واکسن دستت که اصلا چیزی نگفتی و واکسن پات که یه با یه جیغ خیلیییییییی چوچولو به اتمام رسیدو خانم دکی یه قطره آورد منم گفتم برفین دکتر واست دادا آورده و تو هم گفتی هاااااام و خوردی تازه بعدشم گفتی به بهسوال نمیدونم راست گفتی یا خواستی کم نیاری تعجبمنم که ماتم برده بود با افتخار از بین مامان هایی که منتظر گریه نی نی من بودن اومدمو کفشهاتو پوشوندمو با مامانا رفتیم دلخورچه حالی میده آدم یه همچین دختری داشته باشهقوی

عروسکم وزنت 12 قدت هم 82

اینم از عکسات

تو این عکس تو ماشین مامانا منتظریم تا بریم آخه یه 15  دقیقه زود اومده یودیم

 

پیشول بازی دخترم

 

 

میبینید چقدر آروم داره طریقه واکسن زدنو نگاه میکته

اینجا یه ذره اذیت شدی خانمم

اومدیم خونه و تا ساعت 3 بعد از ظهر خوابیدی

همیشه سلامت باشی عزیزم

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان
18 خرداد 93 15:47
نمیدونم چرا میپسندم عکس قفله چند باز اومدم اما درست نشد.... فدای این دختر بشم من که انقدر قویه.بووووووس
مامان الناز
پاسخ
آره به خدا [رویامنم با میپسندم مشکل دارم تونستی منم راهنمایی کنید
سولماز
25 خرداد 93 23:32
سلام مامانی امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشه دختری ولی یک چیز جالی عروسک خانوم با سه قلو ها در یک روز بدنیا امدند برای من خیلی جالب بود ببوسش لطفا
مامان الناز
پاسخ
ای جانم خاله الناز قربون این 4تا وروجک بره مرسی عزیزم
خاله
31 خرداد 93 20:24
18ماهگیت خیلی مبارک خوشگل خانم همیشه قوی باش ..................................
مامان الناز
پاسخ
خیلی خیلی ممنون خاله جون
خاله
9 تیر 93 18:56
مامانی دختری 15 ماهه شده و منتظر قدمای مهربونتون ...............
مامان الناز
پاسخ
ممنون از دعوتتون عزیزم
مامان
17 تیر 93 2:56